Blogglovin'

Sitter och söker lite på bloggar på blogglovin' och har kollat lite på alla "toppbloggare" som är där ute.
Jag har alltid vart fruktansvärt skeptisk mot bloggare (vilket är varför jag var orolig för att skapa en blogg), jag tycker fortfarande att hysterin kan bli lite knasig ibland och den obsession som finns hos en del läsare verkar lite läskig.
Däremot har jag nu lagt till bl.a. Kenza på min lilla prenumerations-lista och jag måste säga att I-Like! Hon verkar faktiskt som en go' tjej och än så länge har jag faktiskt njutit av att läsa hennes blogg.
Skulle vilja kolla in några fler men för att vara helt ärlig, och detta kanske är löjligt, men jag vill inte lägga till mig som besökare på bloggar som "Kissie" eller "Dessie" (min kära syster har haft en liten mini-lektion i toppbloggare här hemma), även om jag faktiskt läser med ett äcklat uttryck i ansiktet och skakar på huvudet åt alla dummheter som skrivs så ger jag dem ju faktiskt vad dem vill ha, Besökare! vilket iofs är Fair Play, går folk på det så gör dom ju det!
Följer även "Foki" och "Lilly" men jag tror dessa 2 ger mig den dos av söta-snälla-flickor med söta-snälla-pojkvänner och söta-snälla-husdjur som jag kommer klara av :)
So..... Vad följer ni för bloggar? några tips maybe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0