Drömmar och Vera!

DRÖMMAR
Eftersom det blivit en vana i denna lägenhet att ligga och kolla på Scrubs i sängen långt in på småtimmarna somnade jag inte förrän runt 3 igår kväll, J fick en släng av insomnia och sov nästan ingenting.
Under natten hade jag ett antal knepiga drömmar som jag knappt kommer ihåg nu, bl.a. hade jag panik för att jag inte köpt någon present till min morbror rick så jag slängde ihop ett par trummpinnar(sånna man kan spela i luften med) som jag bara råkade ha hemma :P.
Jag hade även en mardröm som jag vet att jag haft förut men som jag ej kan komma ihåg för tillfället, J säger att om man vill "ta kontroll" över sina drömmar finns det en metod där man bara behöver skriva ner dem så detaljerat som möjligt så att man nästa gång kan komma ihåg drömmen och därmed säga, "Nej stopp! detta är en dröm ju", typ :P ska kankse testa det och i sånna fall vart bättre att skriva ner dem än här?
VERA
Iallafall, mitt under denna drömmen ringde min telefon och i ett något panikfyllt tillstånd attackerade jag denna med värsta kraften! Jag snappade åt mig telefonen och for upp ur sängen... visade sig vara bilverkstaden som ringde, HALV 8 PÅ MORGONEN! Ali (som mannen heter) sa till mig att vi kan hämta Vera (J's bil :)) idag.
Så kl 11 for vi iväg, trötta som aldrig förr, och hämtade våran älskade efterlängtade Vera the Vento! Passade sedan på att hämta upp Josse i Kungälv och åka till Ikea för att kolla på soffa, vi lyckades äntligen köpa lampor till hallen och extrarummet också! Gött! Ni skall få se resultatet av dessa imorgon, för nu skall jag försöka ta hand om stackars J som tydligen har blivit lite sjuklig av all excitement ;)
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0