Jul"lov"

God jul i stugan :D
Ja, jag vet att julen är över men jag försöker hålla fasst i den så länge som möjligt!!
Jul i min familj betyder massa folk och otroligt mycket liv och rörelse! Jul i J's familj betyder vinpimplande lugn och fin julklappsöppnande och en och annan charader-lek! Mycket stor skillnad så ni kan förstå om v i idag, första dagen hemma i egen säng, sov till klockan 2!! Galet!
Så nu är det jullov!
J börjar inte jobba förrän 2 Januari och jag skall inte tillbaka till högskolan förrän den 11, men det betyder tydligen inte att jag är ledig, oh nej, jag har inlämning den 4 januari och det första jag kommer tillbaka till är prov i samma ämne! Stress stress! men önska mig lycka till!!

We wish you a Merry Christmas;
We wish you a Merry Christmas;
We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year.
Good tidings we bring to you and your kin;
Good tidings for Christmas and a Happy New Year.


Kommentarer
Postat av: carro

Nu har ja hittat hit, god fortsättning , Puss

2009-12-28 @ 00:36:27
URL: http://cmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0