Kretavivitets-kick

Det är alltid såhär när jag sätter igång med något kreativt, jag får smak för det och börjar fixa med ALLT, dessvärre går denna kick över ganska snabbt och det slutar med att jag har en massa halvfärdiga tankar i hela lägenheten.
Som bl.a. alla blommor jag samlat på mig under åren! Jag tänkte att jag någon gång skulle kunna göra ngt med dem så de har hängt med, en del i 5år, men aldrig blivit något av. Tänkte ett tag att jag skulle rama in dem och variera dem med svart/vita bilder i ett foto-kollage men insåg när jag försökte sätta in dem att jag hade behövt pressa dem från första början.

Nu har jag dock äntligen gjort något med en del av dem då Alazar som var här idag lämnade efter sig två "Red Stripe" flaskor som jag satte två av blommorna i.

Funderar på att sätta dem på en hylla i badrummet för att fräscha upp det lite :)

Whatdayathink :)?

Kommentarer
Postat av: Wify

haha va nice ändå! Fin twist med blommor i ölflaskor måste jag säga :D



Call me!

2009-12-30 @ 10:57:10
Postat av: Louise

Tack för "rösten" av min nyårsklänning=) Flest röster kom på 3:an och 5:an. Vilken klänning jag slutligen valt kan du se i mina inlägg=)=) Hihi kram, kram! <3

2009-12-30 @ 17:38:19
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0