Att laga mat med 2/3 systrar Thoresson

Jag: Flican, kan du hjälpa mig smula dessa brödskivorna.
Felicia: Hur då?
Jag: Använd hand-mixern!
Felicia: Vad är en handmixer? Detta?
Jag: neeeej.... det är en vitlökspress!
Jag: Skär kycklingen istället!
Felicia: *skär* Åååååh, det är så äckligt! Det ser ut som FISK!
Jag:
Är du färdig? Har du tvättat händerna med tvål och vatten?
Felicia: Jag ska.
Jag: Du måste göra det nu, rör ingenting! Du har salmonella på händerna!
Felicia: EWH! vad är det?
Jag: typ galnakosjukan men för kyckling.............

Jag: Undrar om brödet är för mycket kryddat. *Smakar*... uhoh...
Felicia: Vad är det? Var det så starkt?
Jag: ne a ar almoella i muen
Felicia: Va?
Jag: SALMONELLA I MUNNEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0