Paranoia

fy.. Jag har gått runt hela dagen och undermedvetet varit helt övertygad om att idag kommer jag "pass away".... Har ingen lust att använda 'D'-ordet för känslan sitter dessvärre fortfarande kvar....
Varje gång jag gått runt ett hörn har jag förväntat mig något på andra sidan....
När jag badade innan och la hela mig under vatten för att väta ner håret fick jag för mig att jag inte skulle kunna komma upp igen...
DET DRIVER MIG TILL VANSINNE!! :P
Jag övervägde starkt att parkera mig i trapphuset och vänta på J i ett försök att skydda mig från potentiella kniv-män som fått för sig att gå in igenom vår låsta dörr.... Nejfyfan....
Påminn mig att jag ska sluta kolla på Ghost Whisperer, eller filmer som "Remember me" som gör mig über-paranoid.
Wind down with a glas of wine you say? - Why thank you, don't mind if I do...
Gammal bild som jag tycker förmedlar min känslor EXAKT.... hmmm....

Kommentarer
Postat av: wify

bra då var jag inte den enda som kände så igår. Jag hade ont i magen hela vägen hem igår

2010-04-02 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0