Pyssel-pictures!

Item number 1 :)
Jag har en gammal bandage-liknande BH, är inte säker på hur jag skall förklara det men den är iallfall jäääättebra att ha under tube-tops och linnen med för stora urringningar eller armar! Mycket passande nu med Bustier-modet som jag äälskar :D!
Innan var den endast svart, lite tråkig tyckte jag så jag spicade upp det lite med silvriga "nitar"! Good news? Jag kan bara vända på den så blir det sitt gamla tråkiga self ifall att det inte passar.
Item number 2 :)
Köpte dessa solglasögon därför att de stack ut, jag passar inte i solglasögon ALLS och köpte därför ett par riktigt stora röda så för att liksom överdriva det hela så mycket att det blir snyggt!
Det funkade, ett tag, tills alla hade stora färgglada solglasögon och mina inte stack ut mera! Vi får väll se om dessa Pimpade versioner funkar!



What do ya think?


Kommentarer
Postat av: qify

hello boobies ;D nej men snajs tänka sig att du kan ta fram en sådan fin och kreativ sida.

2010-04-19 @ 23:28:38
Postat av: sofia

Fiint =)

2010-04-20 @ 10:30:56
URL: http://sofiayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0