Pyssel Pyssel!

Idag har varit en väldigt produktiv dag! För någon anledning får jag väldigt mycket gjort när J inte är hemma.... hmmmm.... Jag har iallafall pluggat, eller ja, läst kanske man ska säga men jag har också laddat ner en app för att hjälpa mig förhöra miog själv närmare tentorna! Tipsar kanske senare :)
Sen har jag varit och hälsat på 1 (utav två) underbar moster som för några veckor sedan ringde och erbjöd mig ett par gula låga converse... bara sådär! Hon hade tydligen fått två par i samma storlek och färg av någon bekant också tänkte hon på lilla jag, DET TACKAR VI FÖR :D!
Skorna liknar dessa men bilden kommer från en auktion på Tradera

Mariana (moster) jobbar på Creative Company och det är som en liten förbannelse (eller blessing?) för varje gång jag varit där och hälsar på får jag ett supersug för pyssel! Vilken tur att the very same Mariana  köpte en Vacuum accessories setter till mig i julklapp! Så nu har jag spenderat lite tid på att pimpa upp några gamla Primark(Cheap-ass-english-store :P)-prylar!
Wait for results!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0