Guess who's back, back again.

Ja nu har jag äntligen fått åka snowboard :D( en vecka i Vemdalen,) och en veckas uppvilande här hemma! Det var såklart en riktigt trevlig vecka och jag vill gääärna visa er underhållande filmer på en av mina många vurpor och min första tur på skidor på ca 10år!
Men jag måste få filmerna av min syster först!
Här är vi hela gänget.... sjukt mycket folk, blev lite problem när vi hoppade av liften och stod allihopa för att vänta på resten.
Som ni ser var jag och Pappa ensamma på snowboard, alla andra hade skidor och kunde lattja i skogen... Å andra sidan var deras fötter mos efter en dags åkning!!!

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej! 79:- + 6:- i frakt kostar Peacearmbandet=)

2010-02-27 @ 15:44:26
URL: http://designadesmycken.blogg.se/
Postat av: matilda| besök gärna min smyckessida med bla handsmycken

fin blogg!

2010-02-27 @ 16:07:10
URL: http://bambee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0