Kollar på Simpsons och äter ögon....

I affären i fredags såg jag en skål med otroligt söta frukter! Jag var tvungen att köpa några för att testa, öppnade en av dem idag och...
Yuk! Visst ser de ut som typ ägg, eller ögon, eller till och med "kulor"(if you know what I mean) nått som man skulle äta för att vinna pengar! Den sista bilden visar kärnan! Hur stor som helst så det finns inte mycket frukt där i... Den smakade iallafall surt, vilket var jättegott men den har lite konstig eftersmak och.. ja... det är som att äta ett öga, klarade inte mer än vad ni kan se där :P haha! Men modigt av mig iallafall väll?

Kommentarer
Postat av: wify

det är lichihallon och jag är fortfarande i chocktillstånd att du faktiskt har köpt frukt och sen ätit det?!

2010-02-07 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0