2010


Visst ser det lite overkligt ut... 2010.... jaja, det är väll bara att vänja sig :)

Nu sitter jag och tittar på The Wizard of Oz för första gången i hela mitt liv! Och den är helt underbar! Fasst det var minsann lite hemskt när hon träffade på Lejonet, det är lite läskigt hur påverkad jag kan bli av ingenting alls :P Fick en klump i magen när han stod där och grät för att hon slagit honom!

Nu har de kommit fram till oz och blir ompysslade, Dorothy undrar om de inte kan ändra hennes ögonfärg så den matchar klänningen. Bust my buttons, the woman knows how to accessories for shure! haha


Nu sitter jag och väntar på att J ska komma hem med ingredienserna till Chilli (eller chilli-con-carne som det heter här i sverige) Han gör verkligen väärldens godaste! Ska be honom om reseptet någon gång (dock tror jag faktiskt inte att det är sån skillnad från andra men man vet aldrig)

Här kommer några av Josses bilder ifrån igår så får ni se hur vi såg ut i slutändan också :) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0