Skoooooor

Okey så jag börjar tröttna på att bara ha ett par "Skateskor" att ha på mig när jag inte känner för att ha på mig sandaler(vilket jag inte gör särsilt ofta just nu.
Mina skor är varma, bekväma och läcker inte in det minsta men jag kan inte använda tighta byxor eller ha på mig leggins/strumpebyxor eftersom jag då skulle se ut som en clown, detta resulterar i fruktansvärt mycket kläder i min garderob som inte kommer kunna användas på ca 5mån till.
Kort och gott, jag är ute efter att köpa ett par snygga, BILLIGA, stövlar och har kollat in Nellys stora REA, så här lagom till Bamse-studentbidraget kommer in i slutet av januari :D

May SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

NELLY SHOES MAY

NELLY.COM
Dessa är visserligen intye på REAn och en del kanske skulle säga att de inte är billiga men ÅÅÅÅÅÅHHH VAD JAG VILL HA DEM!!! Fyyyy saatan va snygga dom är!! Och om du klickar på länken och kollar på infot så står det faktiskt att man kan betala 20kr i månaden... hmmm... kanske man skall kolla närmare på.

Kommentarer
Postat av: pauline

de var sjukt snygga! :o behöver oxå nya skor (a) hihiihhih

2010-01-18 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0