G'night

Ja har haft en serie av "dåliga" dagar det sista men det har ännu inte brutit ner mig. En serie av dåliga dagar (speciellt i denna veckan *hinthint*) brukar lämna mig i ett väldigt dålig dager men ICKE denna gången.
.....Tror jag iallafall, men efter J's badkommentar tidigare börjar jag undra :P.....


Idag har jag rusat runt hela staden i timmar och letat efter en kursbok då jag efter jobbet övertalade mig själv att jag nog inte behövde åka till Borås för att köpa boken iallafall, den finns nog i Göteborg Någonstans. Men icke!
Klockan 2 gav jag upp men åkte inte till Borås eftersom jag då inte skulle vara hemma förrän God know's when. Jag ligger alltså en dags studerande bakom alla andra eftersom dagen var schemalagd till självstudier. Crahap.

Inte nog med det. På spårvagnen hem satte sig en kille bredvid mig och startade en helt vanlig konversation med mig. Utan mitt samtycke. Helt plötsligt från ingenstans hade vi ett samtal om hur det är att studera till bussförare (med väldigt lite aktivitet från min sida). I mean who does that? Det är ju som verbal våldtäckt.... normala konversations-standards kräver ett hej, en presentation och ett tillfälle för samtalsmottagaren att visa att denne inte är intresserad av att hålla en konversation. Right?
G'night mates - Keep strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0