I knew it!

Jag visste att vinden skulle vända om jag bara höll humöret på topp (eller någorlunda på topp)! Varje dag tar jag med mig en lunchlåda till skolan för att spara pengar, idag så hade jag glömt att göra en. Jag såg verkligen inte fram emot att punda ut pengar för mat, det är så tråkigt när man i bakhuvudet vet att man kunnat äta gratis(nja, men ni vet vad jag menar). jag hoppade av spårvagnen på drottningtorget som vanligt och såg Metro gänget stå och dela ut påsar med någonting, jag har själv vart metroutdelare och vet att det ibland givs ut riktigt roliga saker så jag gick fram och fick mig en påse.
Guess my surprise när jag kollade ner och insåg att min lunch precis fixades, Heeelt gratis :D
Yummmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0