I love the smell of lesbian vampires in the morning.....

Hade en litet udda morgon, nästan som om allt liksom hängde ihop. Idag började jag inte förren kl 1 då jag skulle ha ett en-timmes seminarie , däremot ställde jag in mig på att gå upp kl 08.06 som när jag börjar kl 10 eftersom jag ville åka till skolan och plugga lite mer inför seminariet. Det var månader sedan jag försov mig sist men för någon anledning ringde inte klockan 08.06 utan 08.09, (nu kanske detta inte låter så farligt men om jag sover ens 1 min längre än 08-06 måste jag stressa till spårvagnen) eftersom jag ändå inte började förren kl 1 bestämde jag mig för att gå upp och kolla nästa buss på datorn. Då upptäcker jag att jag ALDRIG skulle hinna från seminariet till min INTERVJU! jag hade helt enkelt kommit till borås för att vända 30min senare, så jag skickade svaren vi tagit fram till min klasskompis, fyrade iväg ett sms och gick och la mig igen!


Istället för att stressa till spårvagnen som jag vanligtvis hade gjort har jag legat i soffan, myst och kollat på Lesbian Vampire Killers
(kan inte ladda upp bild för någon anledning)
med killarna ifrån "Gavin och Stacey". De är verkligen huuur roliga som helst! Filmen är jätte-konstig men otroligt kul! De två killarna åker ut i ingenstans för att campa och hamnar i en by med en massa skandinaviska studenter (jag tycker de låter som tyskar men det tyckte tydligen inte J), tjejer med korta kjolar såklart. Byn är iallafall förbannad och alla tjejer i den har förvandlats, inte bara till vampyrer men till LESBISKA vampyrer, ooooooooh, mystiken tätnar.......

Kommentarer
Postat av: bunny

jag gillart

2010-01-28 @ 14:24:10
Postat av: Wify

JAG VILL SE DEN FILMEN!

sounds awesome

2010-01-28 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0