Idag gäller det!

Kvart i fyra gäller det, då gäller det att övertala Johanna A att JAG borde få jobbet! Förbereder mig psykiskt med Lite peppmusik som Fanny så passande skickade:
The New Musical Cast – I Got Life
jag har även gjort iording mig så att jag ser "professionell" ut, jag vet att detta inte behövs i Sverige om man inte söker en jätte-bra position men det hjälper mig att fokusera! Jag kan verkligen uppmuntra det då det även ger bra confidence.
Åsså får jag väll slänga på mina skateskor på det då >.<...
Lunch innan jag går fick bli: Pasta och ketchup kryddad med chili och Cayenne
Lunch för vinnare eller vad säger ni???
Huuuuuuh *spänner mig framför spegeln*, ok nu är jag redo! Önska mig lycka till! (två gånger helst jag är lite orolig för att hitta stället :P)

Kommentarer
Postat av: wify

goood luuuck schmuck! <3

2010-01-28 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0