ja..asså..jag är.. å sen var det ju... och då gjorde jag... men...

....ungefär så tror jag att jag lät på intervjun idag. Jag brukar vara ganska bra på att hålla huvudet kallt på intervjuer annars och jag tror inte jag någonsin kallats till intervju utan att bli erbjuden jobbet... men någon gång måste ju vara den första... är inte alls säker på hur det gick, fick känslan att jag var lite väl tjötig och att jag tappade tråden ett par gånger och upprepade mig, min vanliga "charm" funkade helt enkelt inte och i ett naffs så hade jag glömt allt min kära fader lärt mig om intervju-teknik.... men som sagt... jag vet inte... Tjejen som intervjuade mimg skall rapportera till en annan kollega som inte kunde komma idag så vi får hoppas att detta återgivande av situationen kanske dials-down the crazy....



Jag pratade med Lotte sedan som jämförde det med när jag känner att jag svamlat på presentationer i skolan, hon sa att även om jag kanske pratar mycket och snabbt så brukar det jag säger iallafall låta bra.... vi kan ju hoppas!
Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0