Looking good for Haiti

Nu har J åkt till England, igen... jag sitter hemma hos Fanny eftersom jag sov här igår efter en minst sagt snurrig dag! Jag gjorde ett försök att planera och då blir det oftast så :P. Vi körde J till flygplatsen igår morgon och tänkte åka till Ikea för att köpa en inflyttningspresent till sandra men insåg att vi var där alltför tidigt så vi  skippade ikea bäckebol och åkte till Kållered för att spendera lite tid, men vi var ändå en timme tidiga! Som tur är verkade Kamprad vara vår vän så restaurangen öppnade kl 9.30 och vi beställde in en härlig 10-kronors frukost *ca-ching*!  Ikea är helt enkelt bäst! Senare åkte vi till nordstan för att svänga förbi systemet och eftersom Fanny är liten(alltså 18) fick hon inte följa med in och väntade därför i the Bodyshop. När jag kom in satt hon och snål-sminkades, sminkösen visade henne hur man skall dubba på concealern :P haha! Bodyshop erbjöd en mini-makeup för 50kr som sedan gick oavkortat till Haiti! Här har jag gått runt och funderat på hur/vart/när jag skall skicka pengar till Haiti och här hoppade ett oppurtunity upp och bet mig i rumpan! Kort sagt, igår var jag apsnygg! Jag rekomenderar verkligen att ni svänger förbi om ni ska ut nästa helg!
 Vi dansade på bryggeriet till kl två och idag sov vo till kl 2........ det var lääängesedan! Får inte sova så länge längre p.ga. en liten mupp som fått för sig att man slösar dagen då! jag skall ligga kvar här i Fannys mammas säng ett tag men sedan ska jag hem och visa er mina nya rea-skor!!!! Loooove xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0