Pojkar och män... eller samma sak?

Min pojkvän jobbar hemmifrån. Detta är å ena sidan väldigt skönt men det skapar även en del problem, t.ex. så hatar han när jag är hemma ifrån skolan eftersom han då inte kan koncentrera sig på sitt arbete, inte bara för att jag är sällskapssjuk och pratar mycket men även för att jag t.ex sätter på tv:n eller helt enkelt är där.
Idag har jag varit hemma från skolan hela dagen men eftersom jag skall umgås med min Fanny senare idag har jag passat på att stationera mig i köket för att plugga, och för att lämna honom ifred. Det funkade inte riktigt som jag tänkt mig, istället för att få lugn och ro till att jobba har han haft ovanligt lite att göra idag och istället roat sig med att sno mina pennor och böcker, innan han precis gick till affären för sin lunchrast stod han bakom mig och puttade på min arm varje gång jag satte armen mot pappret.
Slutsats: Jag misstänker att det där med att han inte kan jobba när jag är hemma är en dålig bortförklaring för att han vill ha Tv:n ifred och käka kakor som han gömmer för mig här i lägenheten.
okey jag kanske stör när jag kryper upp riktigt nära honom i soffan för att få liten gnutta uppmärksamhet men jag är inte ens i närheten lika uppmärksamhets-krävande som den kära lille pojken som jag brukar kalla min sambo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0