Tiptop tidsfördriv.

Jag äälskar amerikanska sitcoms.
Det är mitt absolutliga favorit jag-orkar-röra-en-muskel-faktum-är-att-jag-inte-ens-orkar-bläddra-i-en-bok tidsfördriv och har numera även adapterat dem som mina making-my-boring-chores-more-endurable-tidsfördriv genom att alltid ha min dator bredvid mig med episoder av en tv-serie.

Den senaste nu är en serie jag tidigare aldrig hört talats, Sports night, men jag kollade på första episoden och absolut ÄLSKAR det!  IMDB säger "It's a Show About a Show About Sports, That Isn't About Sports At All" och jag kan nog inte beskriva det bättre än så. Oh, yeah... huvudrollen som producent för showen spelas av Lynnette i Desperate housewives.
Ge den en chans och kolla på detta:

(klippet är lite segt i början och om du/ni vill så spola fram till 0:30 sec)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0