weird cravings....

och innan ni äns hinner tänka tanken, nej jag är inte gravid :P!
Började bara tänka på weird cravings som jag har, eller rättare sagt får när jag käkar något annat som när jag käkar kall korv med bröd (as I just did, yum!) så får jag cravings för oboy! (hur random är inte det? jag undrar var det kommer ifrån)
och när jag käkar choklad så måste jag skölja ned det med cola för att få den där ultimata njutningen som choklad kan ge! Medans J, hans bror och min pappa hellre skippar colan och dricker mjölk med sin choklad (:S weeeird) Någon annan som har några konstiga kedje-cravings?

Kommentarer
Postat av: bunny

gillar bilden

2010-02-01 @ 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0