Att lära sig programmera på ett a4...

Ja fyfan, nu är det definitivt... Jag har levt på förhoppningen av att min programmeringstenta (som förövrigt är imorgon >.<) skall utföras på en dator men ack, så fel man kan ha! Imorgon förväntas alltså jag och mina klasskompisar skapa små och stora kodsnuttar, hela metoder in fact, på PAPPER!

Vad fan! med dagens teknologi tycker man ju att man borde kunna utföra testen digitalt!

Men å andra sidan kan man ju också tänka sig att "Institutionen för data- och affärsvetenskap" skall ha ett välutformat proffsigt välfungerande intranät,
att lärare i presentationsteknik skall ha PP-presentationer utan några flygande objekt,
eller att lärarna på "Pedagogik" skall vara ens en gnutta pedagogiska...
Men livet som student upphör inte att förundra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0