Det blir inte mycket blogg...

Varför? För att jag glömmer vad jag tänkt skriva så fort jag sätter mig framför datorn :P! Plus att jag har det allmänna humöret när ingenting känns viktigt nog, efter 5min uppmärksamhet känns alla ämnen onödiga.

Jag har iallafall haft en helt perfekt helg!

Inte för att något speciellt har inträffat, jag har inte fått jobb, jag är ännu inte rik och jag har inte heller fått ett patr extra femtusen miljarder hjärnceller för att hjälpa mig med uppkommande tentor MEN.... Jag har haft en perfekt balanserad helg!

Ni vet de helger man suttit hemma och inte gjort någonting?
-Visst känns det då som en bortkastad helg för att man hade kunnat göra så mycket annat!?

Ni vet de helger då man går ut och håller på och flänger fram och tillbaka hela helgen? Visst känns det som en bortkastad helg för att man inte fått den vila man behöver!

Visst är ni med mig!?
Mina helger brukar luta liiite mer åt det första alternativet, mest eftersom jag och J inte kan komma på något att göra! Denna helgen dock var som sagt perfekt :D!
Tillräckligt med family-time på fredagen då Isac var här och hälsade på mig och J, vi spelade "Pass the pigs"(urkul!!!) och massa Tv-spel!
Lördag var en perfekt balans av slappning, spännande film: Lawabiding citizen (Så crazy bra! jag satt och bet i en kudde hela filmen för att jag var så spääänd!) Vin och quality time med J och gammal musik med tillhörande minnen och framtidsfuneringar!
Söndag, idag, har också vart helt über gött! Promenad i slottskogen, visit till sälar och pingviner. Tvättning av kläder och avslut med en musik-quiz på "Notting Hill"-pub vid järntorget!!(Quizzen var dock very sucky och nästa gång blir det nog nån annan gång!)
Jag känner mig redo för ännu en vecka :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0