GAH Kreativitet-go away!

Mitt största problem medan jag studerar är min vanligtvis obefintliga kreativa sida! Låter detta dumt?

När jag är uttråkad, dvs. på en föreläsning, när jag försöker studera eller tom på jobbet vandrar min fokusering iväg... Jag kommer oftast upp med as-bra idéer för ALLT ANNAT än det jag skall göra just nu! Men det är inte det värsta... När jag väl börjat tänka på en sådan här grej försvinner jag mot mitt bättre vetande in i en icke-existerande värld där jag glömmer bort ALLT runtomkring mig, jag menar verkligen allt! Det kan faktiskt bli ganska läskigt eftersom jag kan sitta på en spårvagn och kolla ut genom fönstret men inte inse att jag åkt för långt förrän 2 hållplatser in i Bergsjön!
Nu sitter jag i alla fall här och försöker Tenta-plugga! Det är ytterst viktigt att jag koncentrerar mig då jag inte kunnat koncentrera mig på någon av lektionerna och därför fattar ingenting, men nu har en av de här idéerna smugit sig på och jag kan bara inte tänka på annat! Det hade varit så himla kul och jag förlorar ju inget på att testa, i bästa fall kanske jag kan tjäna lite extra pengar! Jag skall undersöka (EFTER JAG PLUGGAT) och återkommer senare!
Kreativiteten flödar!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0