It never fails...

Jag visste att detta skulle hända! Har för längesedan börjat leta efter en klänning till bröllopet jag skall på i sommar och var jätte-orolig att jag aldrig skulle hitta något, jag hatar att handla klänningar för jag blir så osäker! Igår gick jag dock in i en affär och köpte faktiskt en klänning (som jag var litet osäker på).. varför?  För att JAG VISSTE ATT DET SKULLE HÄNDA, så fort jag bestämt mig för att behålla klänningen men kanske låna en annan klänning av min mamma om jag ångrar mig närmare bröllopet så loggar jag in på Bloglovin och vaaaaad ser jag!?
Bubbleroom Dress of the day
149.- !!!!!!!!!!



WOHOW!!!!! BESTÄLL 5!!!

Kommentarer
Postat av: wify

WOHO

10 points to you my dear! Mycket bättre klänning, känns väldigt mycket mer dig!

2010-03-02 @ 20:40:31
Postat av: Martina

Hahaha men det blev ju så fint! Och det fångar dessutom upp pärlsockret som ramlar av mycket bättre haha..

2010-03-02 @ 21:05:13
URL: http://martinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0