Jord =< Chili?

Har haft en minst sagt tråkig och stressfull dag!
Först var jag ju som sagt hos tandläkaren, min nya tandläkare är heeelt awesome! måste komma ihåg att berätta om honom imorgon!


Sen har jag förberett mig lite inför veckans tenta-plugg! J fick akut-genomsöka hela mi dator efter en recovery-file av mitt arbete eftersom mitt Word lägger ner om jag skriver för mycket, smidigt.


Nu är jag och J ompysslade av Råbin! Han har diskat och lagat flygande jakob!! De hade glömt jordnätter vilket jag inte tyckte gjorde så mycket men när jag hällde upp mat visade det sig att Råbin hittat ett substitut.....


Chillinötter!!!


Vi får väll se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0