Läskigt

Min mormor är världsbäst, jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!
Den lila klänningen jag beställde häromdagen var lite förstor, men inte tillräckligt  förstor för att en small skulle passa (om du förstår vad jag menar :P) och vad gör jag då? Åker till mormor såklart! och passar på att ta med mig min favorit-väska som vart sönder i nära på ett halvår nu!
När jag kom till mormor satt hon och stickade och det låg några über snygga sockor på bordet. "Du kan få dom om du vill" sa mormor. Jag blev så klart helt överlycklig och mormor säger
Mormor: "Vill du ha ett par strumpor också?"
Jag: Men vaddå? Det här är väll strumpor?
Mormor: Nej men detta är ju sockor!
Jag: Det är väll samma sak?
Morfar: Men är du inte klok unge, lär dom dig ingenting i skolan?
Tydligen är sockor de med långa "skaft" (eller vad man skall säga) och strumpor är de andra... eller tvärtom.... Sånt lärde iallafall jag inte mig i skolan!?
Ja här är iallafall en bild på min sockor... eller strumpor... ett par iallafall :P
Sen fixade mormor min väska på en sekund ungefär och utrustade mig med knappnålar, en synål och lite tråd eftersom jag beklagat mig över att jag inte har några nålar hemma :) mormor är bäst....
Sen kom jag iallafall hem till det här: Josefine... Jag tror det är en cat-fight pågång, vem kan vara bäst tro ;)

Kommentarer
Postat av: wify

fyy faasen vad läskigt att vi ska göra sånt här ibland hahahahahahahahaha Och ja catfighten är på g och ankan vinner!

Fina strumpor dock, fast mina är finare ;D

2010-03-06 @ 21:20:28
Postat av: BamBee smycken- nyheter på sidan! bla handsmycken o snart axelsmycken!

nice!

2010-03-07 @ 09:20:23
URL: http://www.bambee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0