Rädda Joppe, död eller levande!

Jag har en liten vän vid namn Joppe.....(ja han heter faktiskt så ;))
Häromdagen gjorde han något som imponerade mig nått så fruktansvärt! Han och Josefine åkte nyligen till London på en 4dagars resa för att bla kolla upp Josses nya skola (hon flyttar dit i sommar).

Några dagar innan avresa ringde han till Josse och ändrade sin biljett....  Ändrade är kanske fel ord... Han avbokade sin hembiljett! One-way alltså! Bara sådär! Inga planer, ingen aning om vart han skall bo, ingenting! Han hade oerhörd tur då han fick ett samtal från en skola som sa att han blivit antagen och att han skulle börja följande måndag!

Fattar ni eller??
Hade han inte tagit den chansen och bara bestämt sig för at inte åka hem så hade han missat den här skolan och kanske vart fasst i sverige för all framtid(Dramaqueen)!!! Så himla kul, och ironiskt att det faktum att han var modig nog att åka till London utan några planer alls landade honom en plats på en skola!

Jag vill bara säga Grattis till Joppe och jag tror ni alla hållwer med mig när jag säger att detta vart jäkligt starkt av honom! Jag är så stolt :)(jag kan ju låtsas att han är min son eller nått och gråta en tår..)

Joppe i hans Essä


Kommentarer
Postat av: Joppe

Naaaaaw :D:D Va söt du är gumman! ^^ Tack så mkt de betyder mycket för mig! <3



ps kom gärna å hälsa på :)

2010-03-29 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0