Säljes: pryltokens dröm

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=109033470
Ja nu säljs den! Det var väll det här jag visste!
När vi köpte in saker till lägeneheten efter att vi först flyttade hit envisades J med att köpa en unoversal-fjärrkontroll. Den han egentligen ville köpa kostade 4000.- men jag lyckades på något sätt övertala honom om att det var lite väl dyrt och han nöjde sig istället med modellen ett snäpp sämre, för 2600 KR (jag vet men det gick inte att rubba honom)! Nu har han iallafall tröttnat på den, även om den knappt använts, och jag har lagt upp den på tradera
Den fungerar så att man installerar den via datorn för att den om man t.ex. trycker på "se på dvd" skall sätta på alla komponenter du behöver, och sätter dem på rätt kanal, för att se på DVD. Den kan även synkas med dimeerswitchar och i stort sätt alla elektroniska makapärer!
Så om ni är intresserad så finns den här: Harmony 1000 - tell you're friends ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0