The Jackson 5

Hej Hej!
Nu har jag ett break från tenta-plugget och jag kom precis ur ett vääälbehövt bad!!!
Jag har skopat ut alla dessa Play-kanaler, kanal5,tv3,tv4,tv6 etc etc och hittade på tv6play den första episoden av Familjen Jackson!
Första avsnitten är faktiskt inspelat en vecka innan MJ(RIP) gick bort och det är väldigt intressant och känslomässigt att se! Det var ju trots allt 4 andra små pojkar i The Jackson 5 men det känns som om de nästan fortfarande glöms bort lite. Det är rätt konstigt för äve om jag älskar både jacksons och MJ's musik har jag aldrig varit ett fullfjädrat fan, men jag har alltid tyckt att deras historia varit väldigt intressant!
När jag var liten hade min Farmor en inspelad dokumentär som gjordes när de allihopa fortfarande var väldigt unga och jag minns att jag såg den dokumentären om och om och om igen!
En del har fastnat speciellt i mitt huvud.... En av bröderna berättar om när Michael kom in i målbrottet, både hans hy och hans röst var extremt påverkat ... Ett fan, en äldre dam, kom fram till dem och sa "Ååååh, var har ni lilla söta Michael?", Michael steg då fram och sa "här är jag" och med ett äcklat ansiktuttryck sa damen "Men nej, du som var så söt".
Detta har verkligen etsat sig fasst i huvudet på mig, jag tyckte alltid det var så hemskt.
Här är iallfall första episoden på Familjen Jackson!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: RÅkade förväxla priserna, nu är det fixat : )

2010-03-17 @ 23:03:56
URL: http://lindablom.se
Postat av: sofia

Haha ja vet, bland kan ja va duktig ;)

2010-03-18 @ 13:10:26
URL: http://sofiayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0